Hoe meld ik een klacht?
Algemeen
Er is iets stuk. Dit moet gerepareerd worden
Is er iets stuk in uw woning? Bijvoorbeeld een lekkende kraan of een deur die niet meer dicht wil? Dien dan een reparatieverzoek in. Onze collega's repareren het zo snel mogelijk.Meld een reparatie via reparatie melden.
Ik ervaar overlast
Heeft u last van stank? Draaien uw buren tot diep in de nacht luide muziek? Heeft u geen oplossing kunnen vinden met uw buren? Wacht dan niet langer, anders wordt het alleen maar vervelender. Meld overlast via overlast melden.
Ik ben het niet eens met de huurverhoging of huurprijs
Neem hiervoor contact op met ons team incasso via 0594-512161 en vraag naar Klarie Steenbergen of Nanda Heemstra.
Ik ben niet tevreden over jullie dienstverlening
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Baalt u van het gedrag van een medewerker? Denkt u dat we niet naar uw zorgen hebben geluisterd? Of zijn er fouten gemaakt bijvoorbeeld tijdens werkzaamheden? Bespreek dit met de medewerker. De medewerker zal proberen een oplossing te zoeken. We hopen dat we uw klacht zo kunnen verhelpen.
Vindt u na het gesprek met de medewerker dat uw klacht nog steeds niet is verholpen of bent u het niet eens met ons besluit? Dien dan een officiële klacht in via klacht melden.