Klachten

We doen altijd ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij vinden dit heel vervelend en horen graag van u. Laat het ons weten! Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Hieronder staan de veelgestelde vragen over klachten. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsboven of stel uw vraag via het contactformulier.

Veelgestelde vragen over Klachten

Ik ben niet tevreden. Hoe meld ik een klacht?

Algemeen

U mag van ons goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat soms wel eens wat fout. Bent u niet tevreden? Laat het ons dan weten. Wij leren graag van de situatie.

Er is iets stuk. Dit moet gerepareerd worden
Is er iets stuk in uw woning? Bijvoorbeeld een lekkende kraan of een deur die niet meer dicht wil? Dien dan een reparatieverzoek in. Onze collega's repareren het zo snel mogelijk.
Meld een reparatie via reparatie melden.

Ik ervaar overlast
Heeft uw last van stank? Draaien uw buren tot diep in de nacht luide muziek? Heeft u geen oplossing kunnen vinden met uw buren? Wacht dan niet langer, anders wordt het alleen maar vervelender.
Meld overlast via overlast melden.

Ik ben niet tevreden over jullie dienstverlening
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Baalt u van het gedrag van een medewerker? Bespreek dit met de medewerker. De medewerker zal proberen een oplossing te zoeken. We hopen dat we uw klacht zo kunnen verhelpen.
Vindt u dat uw klacht nog steeds niet is verholpen of bent u het niet eens met ons besluit? Dien dan een klacht in via klacht melden.

Ik heb een klacht ingediend hoe gaat het nu verder?

Algemeen

Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met u op. Als wij u telefonisch niet kunnen bereiken, dan sturen wij u een e-mail. We proberen uw klacht dan samen op te lossen. De afspraken die we met u maken, bevestigen we vervolgens per e-mail.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie voorstellen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wij doen er alles aan om uw klacht zo goed mogelijk af te handelen. Het kan natuurlijk zo zijn dat u ontevreden bent met onze beslissing of onze oplossing. Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de externe klachtencommissie. Zij zijn een commissie met onafhankelijke adviseurs buiten de organisatie. Daarna adviseren zij Wold & Waard over de afhandeling van de klacht.

U kunt uw klacht bij de externe klachtencommissie melden door een e-mail  of brief te sturen naar:

klachtencommissie@woldwaard.nl 

Klachtencommissie
Postbus 131
9350 AC Leek

Omschrijf duidelijk in uw e-mail of brief waarom u het niet eens bent met onze beslissing of besluit. 

Meer informatie?
Lees ook het klachtenreglement via Klachtenreglement.

Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met de uitspraak van de externe klachtencommissie?

Algemeen

Heeft u uw klacht bij de externe klachtencommissie neergelegd? En bent u het niet eens met de uitkomst daarvan? Of werd de klacht niet naar behoren afgehandeld? Vraag de Huurcommissie een uitspraak te doen over uw klacht.