Uw mening over onze dienstverlening

Als u contact met ons gehad heeft kan het zijn dat u een enquête per mail ontvangt. Dit gaat automatisch als er bij u een reparatie of  onderhoud is uitgevoerd. Ook als u verhuist naar een nieuwe woning of de huur heeft opgezegd sturen wij u een enquête.

Als huurders en woningzoekenden de enquête invullen ontvangen wij de antwoorden. Hiermee hebben we inzicht in de klanttevredenheid. Wat gaat goed en wat kan beter.

Naast deze meting meten wij ook nog op andere manieren de klanttevredenheid. Met de uitkomsten van klantmetingen verbeteren wij onze processen en dienstverlening.

Hieronder staan de veelgestelde vragen over hoe wij de klanttevredenheid meten. Niet gevonden wat u zocht? Probeer het dan via de zoekfunctie rechtsboven of neem contact op met ons via 0594 - 51 21 61.

Veelgestelde vragen over Uw mening over onze dienstverlening

Hoe kan ik deelnemen aan de klantmeting?

Algemeen

Als u een enquĂȘte ontvangt geef dan alstublieft uw mening.

Wat doen jullie met de uitkomsten van de klantmeting?

Algemeen

De mening van huurders is erg belangrijk voor ons. Met de uitkomsten van klantmetingen verbeteren wij onze processen en dienstverlening.