Snel hulp bij een huurachterstand

Soms lukt het niet om de huur op tijd te betalen. Dat kan gebeuren. Het is dan belangrijk dat er snel contact is, zodat de achterstand niet groter wordt.
Wij werken met een nieuw systeem: Mind2Pay. Dat helpt ons om u sneller en duidelijker te informeren als er iets misgaat met de betaling.

Hoe wordt u geïnformeerd?

Als de huur niet is betaald, ontvangt u een herinnering. Dat kan via:

  • een e-mail van: woldwaard@mind2pay.com (of een brief als wij geen mailadres hebben)
  • een telefoontje van: 088 - 1036702
  • een sms van: +31 970 58018896

In de herinnering zit een veilige link waarmee u direct kunt betalen. Aan mensen die regelmatig niet op tijd te betalen, sturen wij vóór het begin van de maand een extra seintje via mail of brief.

Gebeld door een belrobot

Is de huur vaker niet betaald en is er nog geen contact geweest?

  • Dan kunt u worden gebeld door een robot
  • De robot stelt vragen en u kunt aangeven dat u betaalt. U kunt ook vragen om een sms of e-mail met de betaalgegevens.
  • Wilt u liever iemand spreken? Dan kunt u worden doorverbonden.
  • Neemt u de telefoon niet op? Dan belt de robot u nog 2 keer.

Lukt betalen niet? Neem contact op

Het kan lastig zijn om hulp te vragen, maar doe het toch. Samen zoeken we naar een oplossing. Als het nodig is, kunnen wij u ook doorverwijzen naar hulpverlening.

Meer informatie of hulp? Kijk op: www.sociaalwerkdeschans.nl