Bedankt voor uw input en mening!

Misschien heeft u er al over gelezen in het Woonkwartier van het voorjaar 2024. Eind vorig jaar heeft Wold & Waard een onderzoek gedaan om uw mening te horen over onze communicatie en communicatiekanalen. Meer dan 1500 mensen gaven hun mening en daar zijn wij heel blij mee. Daardoor is dit onderzoek zeer representatief geworden. Laten we eens kijken naar de resultaten!

Hoe ontvangt u op dit moment informatie van Wold & Waard?

Hier is de top 5 communicatiemiddelen volgens uw antwoorden: 


Dat zijn prachtige cijfers en daar zijn we trots op. Gelukkig zijn de meeste huurders tevreden met deze communicatiemiddelen.

We vroegen ook hoe u het liefst informatie van Wold & Waard zou krijgen. Ook dan worden de e-mail, brieven, de telefoon en het Woonkwartier het vaakst genoemd. Maar ook het Huurdersportaal en Whatsapp zijn communicatiekanalen die vaak worden genoemd. Vooral onder de wat jongeren, maar zeker ook bij de oudere huurders.

Hoe zoekt u contact met ons?

Als u contact met Wold & Waard zoekt, dan doet u dat op de volgende manieren. De top 5:

De senioren komen vaker op ons kantoor, maar gebruiken ook het Huurdersportaal. Ook hier zijn heel heel blij om te merken hoe tevreden u bent! En ook hier is Whatsapp als mogelijkheid vaak genoemd.

En hoe nu verder?

We kregen mooie cijfers van u. Maar dat betekent niet dat we achterover gaan zitten. We kregen namelijk ook veel tips en opmerkingen, waar we meteen mee aan de slag gaan. Van een aantal verbeteringen merkt u al heel snel iets. En we gaan plannen maken voor meer verbeteringen.

Nieuw Huurdersportaal!

Op basis van uw feedback hebben we hard gewerkt aan een gebruiksvriendelijker huurdersportaal. Maakt u al gebruik van portaal? Een account aanmaken is heel eenvoudig. Gebruik daarvoor het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Belangrijke thema's voor u

U heeft in het onderzoek aangegeven wat voor u belangrijke thema’s zijn. U wilt graag op de hoogte zijn en blijven over service en onderhoud. Wij hebben onze afdeling Onderhoud gevraagd waar op dit moment de meeste telefoontjes over binnenkomen. Deze gaan over kleine onderhoudswerkzaamheden. Een lekkende kraan of een verstopt riool bijvoorbeeld. Mocht u nou zo’n probleem in uw huis hebben? Kijk dan op de achterkant van dit Woonkwartier of op onze website. Daar staat een lijst met handige telefoonnummers die u kunt bellen als u zo’n probleem in huis heeft.

Wist u dat wij ook filmpjes hebben over service en onderhoud? Bekijk de filmpjes over onder andere het ontluchten van u CV, het bijvullen van u CV, hoe gebruikt u een mechanische ventilatie systeem goed of doe de stekkerproef.

Bedankt voor uw waardevolle bijdrage aan het huurdersonderzoek!

Uw input heeft ons geholpen om onze diensten te verbeteren en aan te passen aan uw wensen. Heeft u nog vragen of suggesties? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 0594 - 51 21 61. We staan altijd voor u klaar!